Ett nytt försök.

Jag har aldrig längtat så mycket efter att få "plugga på riktigt" som jag gör just nu. Ni vet att få läsa, anteckna och få plugga till ett prov. Jag är nästan avundsjuk på de som läser MKV B och ska ha prov imorgon. Varför detta nu då? Jo jag är så fruktansvärt trött på arbetet att göra en hemsida med hjälp av php och mysql. Bitarna faller inte på plats som jag hoppades att de skulle göra. Därför sitter jag nu dag in och dag ut (eller ja, när det är ledigt i datorsalen) och pillar och pillar utan resultat. Eller om man får en sak att funka lägger en annan av, så är det bara. Äh, arbetet skulle va inne för snart två veckorsen så det gör nog inte så mycket att det dröjer lite till. Som tur är är inte jag den enda som har problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0