Lördag.

Nollning, nollning och skola. Det är min vardag nu, och min helg. I veckan har det varit skola från måndag till fredag och sen nollning på kvällen. Det har varit speed dating, poolparty och volleyboll och i skolan pratar vi om film och regi och igår skulle vi även skådespela och filma de, men det var inte så hemskt somjag trodde det skulle vara haha. Sen var det volleyboll tunering och Kulinfos lag tog sig ända till semi! Sen var det förfest hos Cicci på 12an och sedan utgång på COREn. Vilket blev en lyckad kväll :)

Och idag blir det maskerad med tema nationaliteter och jag ska vara dansk. Har fixat mig en tröja där det står pölsemannen och några tuborg grön, så detta blir nog med en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0