Onsdag.

Tillbaka i Örebro och skolan, eller ja.. jag kom hit i måndags efter en helg hemma i Varberg. Jag åkte hem i torsdags eftermiddag så var hemma vid fem och senare på kvällen hann jag även att åka till Robin en sväng. Emeli var också där och det var i sommras jag såg henne senast! Men ändå känns det inte som om det har gått mer än en dag sen man sågs. Robin och Emeli drack vin och blev fulla och jag var så snäll att köra dom till donken sen när dom blev hungriga. Och av nån anledningen fick dom för sig att ta på sig massa fula kläder, Emeli åkte tillockmed i Robins innetofflor... På lördagen var det ett besök på Gekås som gällde. Det var massa, massa, massa folk! Jättelång kö in, så vi gick och kollade skor och käkade sen var kön borta. På kvällen sen var det fest hos Robin, kul att träffa människor man inte har träffat på ett bra tag. :)

I skolan är det fortfarande film som gäller. Men nu börjar man äntligen se slutet på projektet och det känns så skönt! Den ska vara inlämnad på måndag och det ska vi nog klara!

Nä nu ska jag vila lite innan jag ska va så duktig att träna push & lift kl 17.
Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0