Fy skäms Jenny!

Har ingen aning om när jag uppdaterade min blogg sist... Så om någon nu läser den, vilket det säkert inte är, så säger jag förlåt. Ska försöka gå igenom nu i huvudet om det har hänt något roligt de senaste som man borde skriva...

Skolan består just nu av att spela in och redigera en kortfilm. Om jag räknar rätt så är vi nog inne på den femte veckan med filmen. Två veckor inspelning, två veckor redigering och nu är det första veckan med ljudläggning så det stämmer nog. Filmerna skulle vara nånstans mellan 8-12 minuter och våran är nog uppe i 16 min. Inte dåligt för att ha haft ett manus på åtta sidor med knappt någon dialog. Men iallafall så består mina dagar nu av skola undefär 9-16, då vi sitter sex stycken instängda i vårat fina lilla redigeringsrum utan lugt. Men snart är den klar för visning som sker på Bio Roxy den 5e november, vilket ska bli coolt!

Och helgen som var nu har vart trevlig med, började med att det var finsittning på kåren i fredags, dådet var dags för nollorna att bli ettor. Det bjöds på mat, efterrätt och trevlig underhåller. Mindre underhållning med då en nolla spydde rakt över bordet, vilken tur att det inte var mitt bord! Sen var det party efter de. Sen på lördagen var det party igen med ett trevligt sällskap hemma hos Linn. Jag, Malin, Ellen, Daniel, Cecilia, Jocke, Henrik och Linn då. Det spelades kortspel med straffklunkar och sen gick vi in mot stan och in på Frimis. En lyckad och trevlig kväll.

Imorgon bär det hem till Varberg, Emeli är hemma en sväng från Norge så det ska bli kul att få träffa henne igen. Och eftersom vi båda är hemma denna helgen och Robin fyller år nästa helg bestämde vi oss för att ge han en överraskningspresent på fredag. Allt han vet är att han ska vara ledig från jobbet på förmiddagen. Mohaha. Sen blir det massa mys med familjen också såklart. Synd bara att jag missar overallsinvigningen som ska vara på fredag... Men men, får vänta tills våren. Men det händer säkert massa annat overallsrelaterat innan dess.

Men nu får jag forsätta packa och läsa de sista sidorna i Om jag kunde höra din röst då Emeli ska få låna alla
böcker. Så godnatt :)



En bild från sittningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0