Söndag.

Då vart de söndag igen, veckorna bara springer iväg känns det som. Men jag gillar det. För då är det snart jul och jag får mycket tid att vara hemma i Varberg över jul och nyår, med mina nära och kära, med massa julmys!

Det har varit en skön helg. I fredags gjorde jag ingenting, vilket var väldigt skönt. Låg i sängen, kollade tv och la in cd-omslag i min ipod, haha. Så sysselsatt var jag, men det blev snyggt!
Igår var jag en sväng på stan, skulle kolla på tv till korridoren på myrorna. Men det blev inget för att ingen i korridoren har bil och dom skulle ha 350 spänn för att köra hem den. 350 kr! Rena rånet! Sen på kvällen blev det DMD-fest, det vill säga klassfest hemma hos Emma. Det spelades fyllespel, tjötades skit och var jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0