Oslo, en sammanfattning.

Har varit en helg i Oslo, först och främst för att gå på konsert med Emeli, The dead weather, och såklart skulle vi ju träffa Johanna med! Synd för henne bara att hon blev akut magsjuk i lördagskväll när vi skulle gå ut :(

Men iallafall, konserten var så jälva underbar. Lätt något av det bästa jag har sett live. Synd bara att dom bara har släppt ett album så det var inte en sån lång konsert. Men jävligt bra ändå. Sen blev den ju lite bättre att Jack White var med, det var coolt att få se honom liv. Han var snyggare då än på youtube haha. Så jag och Emeli var i sjunde himlen.

Det blev en sväng på stan på lördagen med Johanna sen drack vi te henna hos henne och tjötade skit, precis som vi gjorde innan alla flyttade åt varisitt håll. Synd bara att hon blev sjuk som sagt. Istället blev det en sisådär utgång med Tobbe och hans vän jag inte kommer ihåg namnet på. (Tobbe var han vi bodde hos) Sen stack vi tidigt till stationen på söndag morgon så vi kunde ta oss hem. Och efter 5 timmars buss var jag hemma i Öret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0