Måndag igen.

Oj, vilken fart denna helgen hade! Måste ha varit för att björn var och hälsade på :) Vi hade en supermysig helg. I fredags var det kulinfos halloweenfest i tybble, vilket var jättekul. Jag och björn gick först en sväng till Cissi för lite förfest och sen gick vi vidare. Sen när alla bestämde sig för att dra till kåren stack vi hem, vi hade inga förköpsbiljetter och orkade inte stå i kö. Men det gjorde inget för vi skulle ändå upp i tid för att åka på äventyr till Marieberg och IKEA. Vi var tidiga och kom hemifrån 11, tidigt för oss iaf haha. Björn hittade nya skor i Marieberg och jag hittade massa bra saker på IKEA, och det bästa var att jag hade presentkort. 300 och handlade för 296 kr, bra handlat!
På kvällen gjorde vi det bästa som finns, vi åt på Efesos. Ursäkta men faaaaaaaaaan vad gott det är där :D Massa grillat kött, klyftpotatis och sen får man ett fat med fem såser! Och den vitlöksåsen är nästan värd att döda för, tycker jag iaf haha. Efteråt gick vi en sväng till ica, eller rullade fram, men björn ville så gärna köpa Ben&Jerry, så det fick bli efterrätt sen när vi kom hem. Glass och Happy Gillmore sen sov vi som grisar.
Igår gjorde vi typ inget, kollade på simpson mest och åt falukorv och älgpasta. Sen efter ett spontant besök på herr våg i helgen bestämde vi oss för att vara superduktiga, äta rätt och träna och så. Så det blir lite minus på vågen, det skulle inte vara helt fel :D Nästa gång björn kommer hit blir det invägning, så vi får se om det har hänt nått då ;)

Idag var jag i skolan 9-19, jobbade på min trailer från 12. Kom en bra bit på vägen och det är bara en effekt och sen ljudläggningen kvar, men det ska jag nog hinna :) Känns som det är jättemycket som ska göras denna veckan.

Tisdag: Fixa dvd-menyn och försöka hinna trailern.
Onsdag: Dugga, skriva pitchen och dvd-meny.
torsdag: Filmseminarium, dvd-meny och trailern.
Fredag: OSLO! TÄNK ATT VI SKA FÅ SE JACK WHITE LIVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0