KonsertKonsertKonsert

Eftersom jag fortfarande är uppe i det blå efter fredagens konsert bestämde jag mig för att försöka göra en liten lista på mina bästa konserter jag har varit på.

Kiss. scandinavium, Göteborg 4 mars 1999

Håkan Hellström, Magnus Uggla, The Ark. Fästningshörnan, Varberg juli 2001

Kalas´03 med bl.a Håkan Hellström.
Fästningshörnan, Varberg juli 2003

Kalas´04 med bl.a Di leva. Fästningshörnan, Varberg 30 juli 2004

Håkan Hellström.
Majas vid havet, Varberg juli 2005

King Diamond. Göteborg 21 april 2006

Metallica. Stadion, Stockholm 12 juli 2007

Håkan Hellström. Liseberg, Göteborg 7 september 2007

Håkan Hellström. Scandinavium, Göteborg 12 april 2008

Håkan Hellström. PDOL,  Piteå, 25 juli 2008

The Dead Weather.
Sentrum Scenen, Oslo. 6 november 2009

Sen är det ju lite andra band som man har sett här och där, men det är inget som jag minns. Och jag tror att det här ska vara det mesta bästa :)

Som jag kommer på nu är det iaf två band som måste in på listan, White Stripes och Arctic Monkeys. Vilket jag hoppas på ska hända inom en snart framtid. Jag har hört att White Stripes kanske släpper en ny skiva nästa år, det skulle vara för bra för att vara sant då det är mitt favoritband nr 1! Men en ny skiva borde ju betyda en turne, så jag hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skriv en lista om vilka konserter du vill gå på innan du dör ;)

2009-12-04 @ 16:25:42
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0