1a advent.

I helgen har Björn varit här och han kom hit redan i torsdagskväll så helgen har verkat väldigt lång, vilket var jättebra! :D

I fredags firade vi Anna här i korridoren, vi var sådär lagom med folk i vårat lilla kök och det var väldigt trevligt, men vi hängde aldrig med till krogen sen då jag lider av pengabrist...
Igår var vi en liten sväng på stan och sen hemma gjorde vi egen kebabtallrik, fan vad gott det blev!
Idag är det då 1a advent, vi fick gå en sväng till ÖB så jag kunde köpa röda ljus till min adventsljusstake. Imorse bakade vi scones med pepparkakssmak, det blev jättegott! Både fika och mat i ett haha. Så det blev våran frukost och senare våran adventsfika :) Men nu har Björn åkt hem och jag träffar han inte alls mycket förens efter jul.. Men ska iaf mellanlanda i Uppsala både på vägen dit och hem från Amsterdam :)

Goda scones :D

 

 

Sen slog jag Björn lite så han fick näsblod...

Eller så råkade han bara peta sig i näsan lite för mkt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0