Tisdag

Oj nu var det ett tagsen det hände något här, men jag får bli bättre på det här!

Nu det senaste har jag hunnit med några dagar i Danmark där en dag spenderades på Legoland, vilket var mycket kul. Mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Vi har också hunnit med att äta dansk pölse, vilket är ett måste. Och onsdagseftermiddagen spenderade vi ca 500 m över den tyska gränsen. Det vill säga i en Calles affär för inköp av alkoholhaltiga drycker.

Sen var det fredag och jag änlände i Varberg igen. Mamma hade tacos färdigt när jag, pappa och Alex kom innanför dörren.
Sen en sväng till Robin och efter det cyklade vi ut till Majas för att titta på lite standup. Johan Glans var där och han var bra. bra, bra!

Och idag är det pappas födelsedag, vi ska inte fira så mycket idag eftersom vi ska ha kalas för både pappa och mig på lördag. Men vi ska en sväng till Sakura thai för att äta lite buffe, vilket ska bli gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0