feeeeeeeeest!

Vi är hos Robin, vi dricker vin, röker och sjunger Sing Star.
Ja, jag då lider, njuter av passiv rökning.

Jag svettas som ett as och det gör nog Emeli som sitter bervid mig med, eller så är hon bara het.
Jag tror på de sista. Även Anton som sitter på andra sidan är het, och han slicker på tangentbordet.
GRRR!

Emma är bäst i världen och förlåter mig för allt jag gör och har gjort,

Val: Tatuera läppen, men ska det stå Bajs eller Bite Me eller en glad gubbe?  =D

Anton är föresten Crazy In Love och är hemligt kär i Emeli
Han ska sätta på henne sen.


Pöss och hej allesammans
nu ska vi supa och hångla ännu mer, spöa nazister, knulla tonåringar, sparka pensionärer i arslet, pissa i soptunnor, putta omkull kor, sova i tält, piska rumpor, pussa flickor och pojkar, smeka bröstvårtor, slicka varandra i ansiktet, spy på polisen, ramla i trappor, gå i parkeringshus, hälsa på farbror, simma i simstadion, våldsgästa gammla bekanta i göteborg, titta på disney, gå med i diverse satanistiska kulter...Och sen vakna bakfulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0