Torsdag

Läser "Så länge vi bådan andas" nu, alltså fjärde boken i Twilight-serien. Och jag är verkligen fast, nästan så att det är sorgligt att bläddra ett blad i boken, bara för varje gång jag gör det kommer jag en sida närmre slutet... Samtidigt som jag vill att det ska sluta så jag får veta vad som händer.
Det roligaste nu tycker jag är att Bella och Edward har legat med varandra nu, flera gånger till och med! Vet inte varför men har längtat lite efter detta avsnittet i boken lite i smyg sådär, endasen de nämde sex lite snabbt i första boken. Jag vet inte varför, det måste vara för att snusk är kul. Haha

Och förresten är det nu bara fyra dagar tills Björn kommer hit! Och jag längtar ås jag blir tokig :D

Nu ska jag in i duschen, har inte orkar duscha sen stranden än... Haha. Och sen måste jag bara läsa lite till. Hihi.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Haha, lite i smyg sådär.

2009-08-07 @ 20:37:44
URL: http://emelibernhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0