Söndag

Dagen idag har varit seg, jag har inte gjort mycket.
Jag orkade mig iväg med bilen för att lämna av tårta till mormor som blev över från igår.
Och Nina har även varit så snäll och färgat min utväxt.

Igår var det somsagt lite kalas för mig och pappa, vilket var väldigt trevligt.
Vi åt massa god tårta, både smörgåstårta och vanlig tårta med grädde och jordgubbar.

Av alla mina fastrar + familjer fick jag tre fina berlocker till mitt armband jag fick av mamma och pappa.
De föreställer ett J, eller en krok om Alex trodde de va. En "converse sko" och en gitarr :)
Fick även en till av mina kusiner Christoffer och Andreas, och Christoffers flickvän Louise.
Och den föreställde en pistol. Tack!


Nä nu ska jag fortsätta läsa, lyssna på Blink 182 och bli nostalgisk.




Kommentarer
Postat av: Emeli

Åhja, blink! Dom lyssnar jag med på nuförtiden :)

2009-08-03 @ 15:21:31
URL: http://emelibernhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0