Seg söndag.

Har inte ork till nått haha. Ligger bara här med dator i knät och klibbar fast i soffan. Usch vad lat jag känner mig. Men tiden går så otroligt segt. Det är bara för att imorgon runt klockan 19 rullar det in ett tåg på stationen här, och ut från de kommer Björn komma :D Så nu längtar jag bara.
I 12 hela dagar ska Björn vara här och det kommer bli super! Lite saker är inplanerade iaf, som en dagstripp till Tyskland på onsdag, liseberg på fredag och ett besök på gekås är ett måste. Funderar på att ta med han till museét och visa han bockstensmannen, men det kanke är lite töntigt. Får ta med han på picnic på fästningen eller nått istället :)

För att fördriva tiden tills imorgon kväll ska jag på bio med mamma ikväll, "Sommaren med Göran" blir det och jag hoppas att den är bra. Imorgon blir det en sväng på stan med Nina.

Men nu ska jag fortsätta att inte göra någonting, det kanske är nått bra på tv eller nått...
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan säljer nu lite kläder på min blogg , kika in o se fall du hittar ngt snyggt

det är väldigt billigt på alla , för ja vill ha bort skiten som bara ligger o tar plats i min garderob

säljer även 5 bhar med storleken 70a som inte finns bild på men om du är sugen

så säg till så tar ja ett kort på alla (:

2009-08-09 @ 18:35:29
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0