Onsdag. Kattdag.

Har spenderat hela dagen med Robin idag. Vid 11 i morse hade jag så tråkigt att jag till och med fick för mig att gå till han!
Så har lekt med Robin och nytillskottet i familjen Schneider, lilla, lilla Nemo. Hela dagen!
Och han är så söt så man bara vill krama sönder han :D
Fast ikväll var det lite synd om Nemo, att nysa och vara dålig i magen är ingen bra kombination...

Vi var också duktiga att vi lagade mat. Flygande Jacob blev det och det smakade utmärkt även fast Robin inte har någon ugn, så det blev nånslags gryta. Men jättegott vart de!

Men nu såg jag att mitt paket från CDON hade kommit idag, så nu ska jag läääsa.
Och lägga kläderna i tvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0