Lördag

Klockan är nu snart 11, så om ungefär sex timmar kommer tjocka släkten. Då det blir födelsedagskalas för mig och pappa.
Somsagt, pappa fyllde i tisdags och jag i onsdags.

Min födelsedag blev såhär:
Var först en sväng med Nina på stan, där ett besök på systemet väntade. Fyller man 20 så gör man.
Sen hem, mamma hade slutat jobba och det blev dax för paket! Fick en finfin klocka, ett finfint armband och en finfin rosa ipod. Fick även tredje boken i Twilightserien, men den är nästan utläst redan...
FIck även ett kompisarmband skickat ända från Holland, det får jag inte glömma skriva!

Robin kom förbi en sväng innan vi drog iväg till mormor där det bjöds på "champagne" i väntan på min morbror. Vi drog senare ner till stan för att äta ute, vilket blev Cheers & Beers och det var mycket gott. Sen efter maten lämnade vi av mormor och lillebror och vi som var kvar drog vidare till Harrys för popquiz med Geta. Det var väldigt varmt och aldrig sett så mycket folk där, men kul var det, fast svårt. Om inte ens pappa kan frågorna så är det kört...

Nä, nu ska jag duscha och sen börja fixa tårtan, för det blev visst mitt jobb.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0