Jag fattar inte!

Hur kan det vara så jääävla varmt? Ärligt. Jag hade nyss gjort mig i ordning tills Robin ska hämta mig för lite fest. Men det gick inte att ha kläderna på! Jag sitter här nu i bara trosor och fördriver tiden, och ändå nästan rinner svetten på mig. Visst låter jag mysig nu? ;) Usch. Så får slänga på kläderna snabbt sen när Robin kommer.
När jag ändå klagar för fullt kan jag klaga lite på 3 med. Jävla fitt 3! Inget funkar, varken mobil eller internet. Och Robins internet funkar inte heller. Nu sitter jag på någon grannes internet, och den vet inte nått, mohaha. Men det är lite surt att inte ha en fungerande mobil... Hoppas det är löst imorn när jag vaknar.
Jag är sur.

Har även varit hos frisören idag, kännde att jag ville göra nått. Tycker att mitt hår är alldeles för tråkigt. Så nu ser jag ut såhär istället.


Kommentarer
Postat av: Emeli

JA! Det vill ja! :)

2009-08-08 @ 21:07:38
URL: http://emelibernhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0